Arkadaşlar selam,

Köpeğimizi sahiplendirmek zorunda kaldıktan sonra kedimize arkadaş alalım diye düşünüyoruz.

1 kediden sonra bakım zorluğu ne derecede artıyor ? Yararları zararları neler ? Aydınlatabilir misiniz ?