Konu
2 Kedi Besleyenler Konuya
05-05-2023, 02:23:22
#8
semihgr
3 Kedimiz var. hiçbir zorluğu olmuyor daha kolay oluyor. Bi kere arkadaş oluyor. Birbirlerini yalıyorlar. Temizliyorlar yani. Ben çok mutluyum. hepsi bizimle beraber yatıp kalkıyoruz. bir de sakin yetiştiler etrafa zararları da yok