hocam öncelikle kedinin yası bu konuda çok önemli oluyor. tabii büyük kedi olsa da kıskançlık oluyor fakat benim 1 aylık kedim varken 1 aylık bi kedi daha sahiplendim. ondan ötürü bu konudaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. ilk kedim diğeri geldiğinde onu hiç istemedi sürekli saldırdı. bende farklı odalarda tutup arada bir yan yana çıkarıp zamanla alıştırdım. zamanla beraber mama yemeye falan başladılar. fakat sürekli kavga ediyorlardı. zamanla bu kavgalar oyuna döndü fakst yine de bir birlerine zarar verme ihtimalleri olan bir sekildeydi. ikinci kedim doğduğunda 9 yavru meydana gelmiş ve diğer 8i benim yavruyu sürekli dışlamış. biraz saf bi kediydi yani ürkekti sessizdi. mamasını alıyorlardı uyuyordu benimki asla direnmesi vs yok. sonra zamanla sunu gördüm ki bu biraz sessiz olduğu için benim birinci kedimde bunu dışlıyor. kuma bile sokmuyor. 3 4 kere dışarıya halıya vs tuvaletini yapmış diğeri sokmadığından öyle diyim yani. mama vermemeye çalışıyor. seviyorum saldırıyor. zaman geçti biraz daha alıştılar oyun oynuyorlar vs sonra birinci kedim evi terk etti. her zaman camdan cıkıp dışarıda oynardı bahçede geri gelirdi fakat gelmedi. terketmesini yeni bi kedi gelmesine bağlamıyorum fakat yinede aşırı kıskançlık vs oluyor anlatmak istediğim bu. arkadas olması acısından iyi fakat baslarda böyle zorluklar çıkarabilir.