Teşekkür ederim hocam.İlk köpeğimiz geldiğinde alışma süreci 1-2 saat sürmüştü sonra kanki oldular hemen.İyi niyetli bir kedi 1.5 yaşına yaklaştı bir kere beni çizdiğini hatırlamıyorum o kadar kibar

Ona güveniyorum biraz.
böyleyse sorun olacağını sanmam ya benim kedi 6 ay sonunda evi terk etmişti. diğeri hala yanımda 9 aylık suan. fakat birinci kendimde suanki kendimde psikopat

üstüme atlayıp elimi kolumu ısırıyor gözümü yakalamaya çalışıyor deliler biraz. cinsiyetleri ile de alakalı oluyormuş bilginiz olsun benimkiler dişiydi ondan ötürü bazen aşırı yoldan çıkıyorlar