Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bahsettiğiniz olayı benimde kedim yapıyor yalnız sadece yaz aylarında bahçeye çıkıyor evimiz müstakil ve baya geniş bahçesi var kış ayı gelince zorluk çekeceksinizdir aynı kaptan mama yemezler su içmezler ona özen göstermelisin

Bizim bahçe yok hocam evdeyiz full.Mama kabı parası vs.önemli değil.Zaten temiz hayvanlar o konu da da yormuyorlar.Sabah akşam kudurup yorarlarmı bizi düşüncem bu yönde.