caneraltinel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 Kedi Besleyenler Konuya
24
●516
- 05-05-2023, 02:31:33Üyeliği durdurulduBizim kedi her canlıyla anlaşıyor çok sakin hocam alacağım kedide yavru olacak.caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam bizim durum hocam,ama bizim kedi köpeği bile çok seviyordu.Nasıl huzuru kaçtı ? Bizim ki sosyal canlılara.whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhakkak hocam.atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad 6 tane kanarya beslesen gene yorar
Hocam bir tane var ikinciyi planlıyoruzcaneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yorum biraz rahatlattı.Mevcut kedim çok sakin.semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyrun hocam tabii ki
- 05-05-2023, 02:32:56hocam siz yine de önce bir tanıştırın. büyük olan küçüğü ezmeye kalkabilir. kedilerin sağı solu belli olmuyorBoaSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2023, 02:33:16Üyeliği durdurulduMustafakutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim bahçe yok hocam evdeyiz full.Mama kabı parası vs.önemli değil.Zaten temiz hayvanlar o konu da da yormuyorlar.Sabah akşam kudurup yorarlarmı bizi düşüncem bu yönde. - 05-05-2023, 02:49:13hocam öncelikle kedinin yası bu konuda çok önemli oluyor. tabii büyük kedi olsa da kıskançlık oluyor fakat benim 1 aylık kedim varken 1 aylık bi kedi daha sahiplendim. ondan ötürü bu konudaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. ilk kedim diğeri geldiğinde onu hiç istemedi sürekli saldırdı. bende farklı odalarda tutup arada bir yan yana çıkarıp zamanla alıştırdım. zamanla beraber mama yemeye falan başladılar. fakat sürekli kavga ediyorlardı. zamanla bu kavgalar oyuna döndü fakst yine de bir birlerine zarar verme ihtimalleri olan bir sekildeydi. ikinci kedim doğduğunda 9 yavru meydana gelmiş ve diğer 8i benim yavruyu sürekli dışlamış. biraz saf bi kediydi yani ürkekti sessizdi. mamasını alıyorlardı uyuyordu benimki asla direnmesi vs yok. sonra zamanla sunu gördüm ki bu biraz sessiz olduğu için benim birinci kedimde bunu dışlıyor. kuma bile sokmuyor. 3 4 kere dışarıya halıya vs tuvaletini yapmış diğeri sokmadığından öyle diyim yani. mama vermemeye çalışıyor. seviyorum saldırıyor. zaman geçti biraz daha alıştılar oyun oynuyorlar vs sonra birinci kedim evi terk etti. her zaman camdan cıkıp dışarıda oynardı bahçede geri gelirdi fakat gelmedi. terketmesini yeni bi kedi gelmesine bağlamıyorum fakat yinede aşırı kıskançlık vs oluyor anlatmak istediğim bu. arkadas olması acısından iyi fakat baslarda böyle zorluklar çıkarabilir.
- 05-05-2023, 02:51:10Üyeliği durduruldunecipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam.İlk köpeğimiz geldiğinde alışma süreci 1-2 saat sürmüştü sonra kanki oldular hemen.İyi niyetli bir kedi 1.5 yaşına yaklaştı bir kere beni çizdiğini hatırlamıyorum o kadar kibar
Ona güveniyorum biraz.
- 05-05-2023, 02:53:14böyleyse sorun olacağını sanmam ya benim kedi 6 ay sonunda evi terk etmişti. diğeri hala yanımda 9 aylık suan. fakat birinci kendimde suanki kendimde psikopatBoaSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstüme atlayıp elimi kolumu ısırıyor gözümü yakalamaya çalışıyor deliler biraz. cinsiyetleri ile de alakalı oluyormuş bilginiz olsun benimkiler dişiydi ondan ötürü bazen aşırı yoldan çıkıyorlar
- 05-05-2023, 05:26:112 kedi değil 3 kedim var ve 3üde beyaz van kedisi. Anne kısır , baba ve oğul var birde evim bahçeli olmasına rağmen hem masraf hemde bakım olarak yoruyorlar. Şuan bunları baba kedi koltuk altımda yatarken yazıyorum 😅 Baba ve oğul hiç anlaşamıyor mesela ama bu oğul ile alakalı bir durum gibi duruyor, anne kedinin dünya çokta umrunda değil açıkcası 😍
özellikle tv yi sabitleminizi tavsiye ederim (bir kaç kere düştü bizimki çünkü). bakım zorluğu çok artmaz ancak yorulabilirsiniz hırçın olurlarsa.
(