Taskin4531 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diğer tavsiyem kendine bi alan seç Web dev, mobil dev vb. Bu seçtiğin alanla ilgili udemyden kurs al bitir, BTK kurslarını da bitirebilirsin aynı şekilde Türkcell geleceği yazanlarda var. Tavsiyem Java, Spring, Springboot olur, Python olur hangisi hoşuna giderse yada MacBook varsa swift.
Bu kursları bitirdikçe githubda proje paylaş ve bu github hesabını cv ve linkedin ekle. Projeleri yine linkedin de ekle. Kesinlikle bi blog siten olsun ve öğrendiklerini yaptıklarını orada anlatarak paylaş. Medium üzerinden ücretsiz kurabilirsin. Yapabiliyorsun YouTube videosu çek.
son ve bence en önemli tavsiyem şimdiden DGS çalışmaya başla günde en az 2-3 saat. 2 yıllık bitene kadar. Biter bitmez sınava gir ve lisansa tamamla. DGS de 2 yıllık mezuniyet ortalaman çok önemli kesinlikle 3 üzeri tutmalısın. Lisans esnasında ilk 2 söylediğimi yapmaya devam et. Lisansa tamamlarken Aof yönetim bilişim sistemlerine de aynı anda kayıt yaptırabiliyorsun al onuda bitir. Zaten bi 3-4 gün çıkmış sorulara bakıp girer sınavlara bitirirsin 2 yıllık dersleri kafadan siliyorlar 24 ders falan alıyorsun sadece. 3 diplomalı mühendis kolay yetişmiyor

Mezun olmaya yakın biraz projede biriktirdikten sonra tekrar başvurmaya başla, hatta başlamasanda olur lisansın son sınıfında ya staj yaptığın yada seni izleyen bi şirket almak için uğraşacak göreceksin.
yani biraz tuttuğunu koparman lazım. Cv de sadece şurayı okudum okuyorum şunu biliyorum yazarsan insan kaynakları personeli odtülüyü, teknik mezunu alır Manisaya sıra gelmez. Üzgünüm ama bu böyle bizim şirkette de 1000 cv geliyor bi ilana otomatik filtreliyorlar kafalarında. Ama anlattıklarımı yapan bi cv varsa en üste alıyorlar incelemek için.
bunların haricinde dediğim şekilde ilerlerken biraz proje ürettikten sonra patika.dev yada kodluyoruz veya bunlardan ayrı şirketlerin düzenlediği bootcamplere katılabilirsin. Bootcampe seçilir ve başarılı olursan direk 6 aylık eğitim sonunda işe alıyorlar seni. Ama bu dediğimi önceki dediklerimin önünde tutma.
Lisansta not ortalamanı 3 üzeri tutarsan eğer hiç düşünme özel sektörü yüksek lisans sonra ALES yapıştır öğretim görevlisi ol.
Dediklerimi yaptığında sana normal adama yaptıkları maaş teklifini bile yapamazlar emin olabilirsin zamanı gelince bana çok dua edersin. Bu tavsiyeleride herkes vermez haberin olsun. Benle benzer yoldasın ondan detaylı yazdım