Merhaba,
kriz nedeniyle bir çok firma kapanışını veriyor, işçi çıkartıyor. Şu şartlar altında sektör farketmeksizin herkes zorlanıyor. Asgari ücretin 5500 TL olduğu zamanda en azından yazılım alanındaki firmalarda çalışan mühendislerin 7 - 8 bandında çalıştıklarına dair bilgiler var hatrımda ama net bilgi sahibi olmadığım ve ayrıca araştırma yoluna gitmediğim için teyide muhtaç bir bilgi. Öğrencilik hayatınız devam ederken tecrübe kazanmak istemeniz sizi bir kaç adım öne geçirecek ve sonrasında size katkı sağlayacaktır elbet. Sektör gereği rahatlıkla freelance çalışabilirsiniz, bu büyük bir avantaj. Bende de bu bilincin olmasını isterdim okul hayatım devam ederken, başarılar.
10-11 bin hocam eski 4250 zamanında ki maaşlar sizin söylediğiniz. 7-8 bandını şu an kabul eden mühendis biraz yeni mezun iş bilmeyenler falan. Yada az buz demeyen, işsiz kalmaktan iyidir diyen, seçme şansı olmayan, piyasadan haberi olmayan vb.