SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün baktığında kimse mühendislikte şunu diyemez lisans okumanın bir artısı yok, ama şunu rahat der lisans okumamanın eksisi var.
Bilgisayar mühendisliğinden daha dün mezun olmuş birisi olarak söylüyorum. Kesinlikle çok haklı bir cümle.