Bilgisayar mühendisliğinden daha dün mezun olmuş birisi olarak söylüyorum. Kesinlikle çok haklı bir cümle.
Hocam iş arama macerasına başlamışsındır. İş ilanlarında baktığında lisans mezunu adamı da adam yerine koymuyorlar artık. Öyle istekler, öyle mülakatlar yapıyorlar ki. Kıçı kırık firmalar öyle isteklerde bulunuyor ki. Lisans okumamak o diplomayı eline almamak bugğn dezavantaj yarın mecburi. Gidişat bunu gösteriyor.