• 08-07-2022, 03:27:24
    #10
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorsan gençler iç beğenmiyor derler peh!
    Yok hocam o cümleyi asla kendime yakıştırmadım. Yazılımcıyım. Klavyeye dokunmak yerine matkap, hilti, vida, dübel ile uğraşıyorum.
  • 08-07-2022, 03:30:34
    #11
    Platin üye
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam o cümleyi asla kendime yakıştırmadım. Yazılımcıyım. Klavyeye dokunmak yerine matkap, hilti, vida, dübel ile uğraşıyorum.
    Hocam çevrendeki işletmlere site yapmayı falan önersen kabul ederler bence . Tekstil mağazası için falan tutar bence 1 2 tane açsan ismin duyulur.
  • 08-07-2022, 03:31:37
    #12
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çevrendeki işletmlere site yapmayı falan önersen kabul ederler bence . Tekstil mağazası için falan tutar bence 1 2 tane açsan ismin duyulur.
    Hocam çok denedim. Bir hafta boyunca her gün çıktım çarşıya ne kadar dükkan varsa gezdim her biriyle en az yarım saat konuştum. Hepsi olumsuz baktı
  • 08-07-2022, 03:34:48
    #13
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok denedim. Bir hafta boyunca her gün çıktım çarşıya ne kadar dükkan varsa gezdim her biriyle en az yarım saat konuştum. Hepsi olumsuz baktı
    olumsuz bakmalarının sebebi yaşın genç diye
    bende 19 yaşımda bilgisayar bakım onarım dükkanı açtım dükkana gelip ustan nerde diye soranlar oluyordu
    • norahbutlean
    norahbutlean bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2022, 03:38:48
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olumsuz bakmalarının sebebi yaşın genç diye
    bende 19 yaşımda bilgisayar bakım onarım dükkanı açtım dükkana gelip ustan nerde diye soranlar oluyordu
    Hocam genç yaşta çalışmayacaksam, yaşlandıkça tecrübe kazanamayacaksam ne anlamı var ki hayatta kalma çabalarının
  • 08-07-2022, 03:40:06
    #15
    Platin üye
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok denedim. Bir hafta boyunca her gün çıktım çarşıya ne kadar dükkan varsa gezdim her biriyle en az yarım saat konuştum. Hepsi olumsuz baktı
    Burda bana teklif gelmişti de benim bilgim olmadığı için reddetmiştim. Tekstil ve kalülifer sitesi için ve onları açarsam bu ilçedeki herkes bana site açtırır eminim😂 Yks sonuçları açıklansın ona göre ya r10 dn yaptırcam ya da kendim yapıcam. Ümit kesilmez hocam bana kalsa yaşlı kitle tüccarlar olumsuz olabilir gençlere yönel onlar daha farkında herşeyin.
  • 08-07-2022, 03:41:49
    #16
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda bana teklif gelmişti de benim bilgim olmadığı için reddetmiştim. Tekstil ve kalülifer sitesi için ve onları açarsam bu ilçedeki herkes bana site açtırır eminim😂 Yks sonuçları açıklansın ona göre ya r10 dn yaptırcam ya da kendim yapıcam. Ümit kesilmez hocam bana kalsa yaşlı kitle tüccarlar olumsuz olabilir gençlere yönel onlar daha farkında herşeyin.
    Hocam gençlere yönelmeyi de denedim de. Ya ben çok evhamlıyım yada bu genç arkadaşlarım çok umursamaz. Dünya umrunda değil adamın. Bana gelip şunu diyen var. Abi ne çalışıcam ya ben zaten yurtdışına gitmek istiyorum diyor.
  • 08-07-2022, 03:47:13
    #17
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genç yaşta çalışmayacaksam, yaşlandıkça tecrübe kazanamayacaksam ne anlamı var ki hayatta kalma çabalarının
    Sana önerim Sürümden kazanmaya bak web tasarım işinde r10 üzerinden satılabilir açık kaynak tema satanlar var buradan alıp kendine bir a4 kağıdı tema ana sayfalarını katalog haline getir Renkli olarak yazıcıdan çıktı al ardından esnafı dolaşırken kartın olsun esnafa bırakabileceğin .
    illaki web tasarım işi olmaz başka işi olur küçük yerlerde daha çok para kazanırsın ( okyanusta ile gölün hacmi bir değil ) ardından temalarını tanıt bu tasarımda bu şekilde subdomain aç demoları at oraya al eline çocukların oynadığı tabletten 2.el 100-150 liraya telefonun internetini bağla demoları göster hosting ücreti domain ücreti ni normal al temada biraz indirimli sat
    örnek 1 temayı 200 liraya 5 kişiye satacağına
    150 liraya 10 kişiye sat

    anladığım kadari ile hosting firman var bunu iyi değerlendir . genç girişimcilikten yararlandıysan şuan bağkurunu devlet ödüyordur. bu fırsatı kaçırma
    • Urartu
    • norahbutlean
    Urartu ve norahbutlean bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2022, 03:47:58
    #18
    Platin üye
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gençlere yönelmeyi de denedim de. Ya ben çok evhamlıyım yada bu genç arkadaşlarım çok umursamaz. Dünya umrunda değil adamın. Bana gelip şunu diyen var. Abi ne çalışıcam ya ben zaten yurtdışına gitmek istiyorum diyor.
    Hocam ilgi çekmen önemli sen yapıyorsun veya yapamıyorsun demiyorum. Ben 18 yaşına martta girdim. Burda yaklaşık 1 sene boyunca 15 20 kişiye instagramı kapanmıştır açtım çalınmıştır kurtardım adam antika satıyordu instagramını yönetlttim küçük yerlerde dedi kodu çok olur (sonrasında çok iş gelmeye başladı annemler öğrendi(internet ile alakalı herşeye zıtlar sevmezler) ve son verdi. Neymiş gözüm bozulacak kör olacakmışım haram paraymış. Yaşlılar (45-50 üstü) çok eskide kalmış kafaları var. )