karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorsan gençler iç beğenmiyor derler peh!
Yok hocam o cümleyi asla kendime yakıştırmadım. Yazılımcıyım. Klavyeye dokunmak yerine matkap, hilti, vida, dübel ile uğraşıyorum.