Hocam gençlere yönelmeyi de denedim de. Ya ben çok evhamlıyım yada bu genç arkadaşlarım çok umursamaz. Dünya umrunda değil adamın. Bana gelip şunu diyen var. Abi ne çalışıcam ya ben zaten yurtdışına gitmek istiyorum diyor.
Hocam ilgi çekmen önemli sen yapıyorsun veya yapamıyorsun demiyorum. Ben 18 yaşına martta girdim. Burda yaklaşık 1 sene boyunca 15 20 kişiye instagramı kapanmıştır açtım çalınmıştır kurtardım adam antika satıyordu instagramını yönetlttim küçük yerlerde dedi kodu çok olur (sonrasında çok iş gelmeye başladı annemler öğrendi(internet ile alakalı herşeye zıtlar sevmezler) ve son verdi. Neymiş gözüm bozulacak kör olacakmışım haram paraymış. Yaşlılar (45-50 üstü) çok eskide kalmış kafaları var. )