Marketler KDV indirimini Raflara yansıttı..
37
●2.090
- 15-02-2022, 10:38:45hatalı bir karar, vatandaşa yansıyan kısım yok denecek kadar az ancak devlet çok çok ciddi bir bütçeden vazgeçti.
bir kaç sevkiyat dönemi sonrası %10-%20 arasında düşürebilir etkisini şu an görebileceğimizi sanmıyorum.
ancak geçen sürede akaryakıt ve diğer lojistik maliyetlerle yeni zamlar üzerine eklenirse bir esprisi kalmaz. - 15-02-2022, 10:51:52Bende öyle düşünüyorum bu kdv olayı devlete zarar oldu. İşyerleri önceden %8 alıp devlete veriyordu! Şimdi yine %8 alıp bu sefer %1 verecek. Ben fiyatlara yansıdığını düşünmüyorum dün markete gittim. Süt alıyorum; dedim kdv, çalışan : bize sütçü bir şey demedi dedi.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 11:36:56teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBacklog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCemaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSeyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSabah mahledeki markete gittim dayı kdv indirilmiş geçen hafta aldığım fiyatla bu haftaki fiyat aynı bu ürünün niye düşüyormusun dedim verdiği cevap niye zarar edip düşüreyim ki ? Dedim sende haklısın biz mahallemizin esnafı hayır görsün istiyoruz diğer zincir marketlere gitmesin senin yaptıgına bak dedim poşetide ürünüde geri bıraktım barkod okuyucunun yanına. Kıcık oldum migrosa gittim bu sefer.erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 11:38:55mahalle bakkalındaki dayı kdv yi kendi parası sanıyor. zaten fiş kesmiyor fatura kesmiyor alış fiyatı + kar + kdv olarak hesaplıyor. kar + kdv yi cebe atıyor. aslında her üründen %50 kazanıyorlar sonra da küçük esnaf bitti oluyor =) büyük esnaf onlar kadar kazanamıyor . sanki kdv veriyor de eleman bir de kdv düşürecek. az değil bu ufak esnaf parçacıkları daonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 11:43:32Sağında a-101 açıldı solunda Bim açıldı - çaprazında Şok market - bu ortada kaldı. Günde benim gibi 2-3 mahleli anca gidiyor bende bilerek gidiyorum garibandır bunların arasında ezilmesin bari faydamız olsun diye ama inan haketmiyorlar. Kabahat bizdeki halen iyi niyet düşünüyoruz her durumda mahalle esnafı hayır görsün istiyoruz ama düşünmemek gerekiyormuş. Kesinlikle dediğiniz gibi onlardanaz değillerbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2022, 23:39:53Sağlıklı diye eskiden haftada bir evde balık yemeğe çalışıyordum. Son bir aydır uğramamıştım balık pazarına. Dün gittim yüzde yüze yakın zam gelmiş. Son alış verişimide yapıp, bundan sonra balık yememeğe karar verdim. Bakalım bu batışın bir dibi olucak mı. Seçime kadar dayalım hükümet değişmez ise halimiz harap.
