• 14-02-2022, 14:58:52
    #1
    15 liralık ürün 38 lira olduktan sonra KDV'nin düşürülmesiyle 35 lira olmasına sevinelim mi??
  • 14-02-2022, 15:00:05
    #2
    2 gün sonra da 35 den 40 olur
  • 14-02-2022, 15:00:42
    #3
    TASARIM AJANSI
    Bu zamana kadar sevine sevine 35e geldi zaten, muhtemelen yine sevineceklerdir
  • 14-02-2022, 15:00:54
    #4
    Buna halay çekilir
    • WhNet
    • tacsizkiral
    • tolgabato
    WhNet, tacsizkiral ve tolgabato bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2022, 15:00:55
    #5
    Bizim halay ekibimiz var hocam sizi bilmem. Birazdan davulu çaldırırız
  • 14-02-2022, 15:01:12
    #6
    Yükseltip düşürüyorlar sağ olsunlar
  • 14-02-2022, 15:01:58
    #7
    indirim çok iyi oldu güzel oldu biz gittik geçen aldık bayağı iyi fiyatlar yani niye beğenmediniz anlamadım biz önceki dönemleri de gördük
  • 14-02-2022, 15:04:14
    #8
    Aylardır çoğu ürüne toplamda %100'ü geçen zamlar oldu. Hilesiz, oyunsuz %7 indirim ne yapsalar ne fark eder
  • 14-02-2022, 15:08:11
    #9
    Bu ülkede kolay kolay hiçbir şeye indirim gelmez bunu unutmayın.