• 14-02-2022, 15:16:52
    #19
    Kartalgozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yaranılmaz zaten yapsa bi türlü yapmasa bi türlü ne istediğinizi bilmiyorsunuz ülkeyi bölmek mi istiyorsunuz bazen zor durumlarda ülkemize sahip çıkmalıyız en ufak bir şeyde ülkeyi kötülemekten vazgeçin artık yeter beğenmiyorsanız gidin kapı orada(!)
    Yaranacaksa akaryakıt elektrik ve doğalgaz da indirsin kdv yi de görelim. Fiyatı tespit edilemeyecek üründe kdv indirimini ne yapsın millet. Ayrıca çok meraklıysan sen gidebilirsin kimseye kapı göstermek haddine değil.
  • 14-02-2022, 15:17:36
    #20
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa sürede %100 ü geçti fiyatlar sonra üç beş lira indirildi siz buna çok güzel oldu diyorsunuz.. Önceki dönemlerde neyi gördünüz??
    Telefonunu çıkar
  • 14-02-2022, 15:17:54
    #21
    Kartalgozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yaranılmaz zaten yapsa bi türlü yapmasa bi türlü ne istediğinizi bilmiyorsunuz ülkeyi bölmek mi istiyorsunuz bazen zor durumlarda ülkemize sahip çıkmalıyız en ufak bir şeyde ülkeyi kötülemekten vazgeçin artık yeter beğenmiyorsanız gidin kapı orada(!)
    Size kimse konuma gelip yorum yapın dedi mi?? Beğenmiyorsansa okumayacaksın kardeşim konuma geliptr herkesin haklı gördüğü şeyi kendi kafana göre haksız görmeyeceksin. Elektrik faturana bak bakalım geçen aya oranla. Çık bir market alışverişi yap bakalım geçen aya oranla.. Bu örnekleri böyle sıralarımda işki çözebilmek… Seni engellemiştim ben nasıl gelip yine yorum yaptın anlamadım
  • 14-02-2022, 15:19:09
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl yansıyacak ki?
    Market elindeki malzemeyi yüksek kdv ile aldı zaten. Bunu %1 e göre revize etmesini niye bekliyoruz anlamıyorum. Zarar mı etsin adamlar?
  • 14-02-2022, 15:22:13
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim insanımızı biraz tanıyorsam 3 ileri gider 1 geri gelir.
  • 14-02-2022, 15:32:43
    #24
    IMF’ye borç veren ülkeyiz.


    https://youtu.be/4rF1ya6n5BA
  • 14-02-2022, 15:37:11
    #25
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim halay ekibimiz var hocam sizi bilmem. Birazdan davulu çaldırırız
    Halay başı kim hocam ?
  • 14-02-2022, 17:38:15
    #26
    yani ağzımıza bir parmak bal çalındı bile diyemiyorum.
  • 14-02-2022, 17:42:53
    #27
    dün aldığım tam buğday ekmek (6,50) bugün aldığımda (7,50) olmuş (: fena yansımış.
    Bu arada not düşeyim, böyle kuruş kuruş benzine zam yapılmasın bence bi anda 50₺ olsun daha sonra 35₺'e insin bizim millet halaya durur .