dün aldığım tam buğday ekmek (6,50) bugün aldığımda (7,50) olmuş (: fena yansımış.
Bu arada not düşeyim, böyle kuruş kuruş benzine zam yapılmasın bence bi anda 50₺ olsun daha sonra 35₺'e insin bizim millet halaya durur .