beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatalı bir karar, vatandaşa yansıyan kısım yok denecek kadar az ancak devlet çok çok ciddi bir bütçeden vazgeçti.
bir kaç sevkiyat dönemi sonrası %10-%20 arasında düşürebilir etkisini şu an görebileceğimizi sanmıyorum.
ancak geçen sürede akaryakıt ve diğer lojistik maliyetlerle yeni zamlar üzerine eklenirse bir esprisi kalmaz.
Bende öyle düşünüyorum bu kdv olayı devlete zarar oldu. İşyerleri önceden %8 alıp devlete veriyordu! Şimdi yine %8 alıp bu sefer %1 verecek. Ben fiyatlara yansıdığını düşünmüyorum dün markete gittim. Süt alıyorum; dedim kdv, çalışan : bize sütçü bir şey demedi dedi.