Sağlıklı diye eskiden haftada bir evde balık yemeğe çalışıyordum. Son bir aydır uğramamıştım balık pazarına. Dün gittim yüzde yüze yakın zam gelmiş. Son alış verişimide yapıp, bundan sonra balık yememeğe karar verdim. Bakalım bu batışın bir dibi olucak mı. Seçime kadar dayalım hükümet değişmez ise halimiz harap.