hatalı bir karar, vatandaşa yansıyan kısım yok denecek kadar az ancak devlet çok çok ciddi bir bütçeden vazgeçti.
bir kaç sevkiyat dönemi sonrası %10-%20 arasında düşürebilir etkisini şu an görebileceğimizi sanmıyorum.
ancak geçen sürede akaryakıt ve diğer lojistik maliyetlerle yeni zamlar üzerine eklenirse bir esprisi kalmaz.