beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mahalle bakkalındaki dayı kdv yi kendi parası sanıyor. zaten fiş kesmiyor fatura kesmiyor alış fiyatı + kar + kdv olarak hesaplıyor. kar + kdv yi cebe atıyor. aslında her üründen %50 kazanıyorlar sonra da küçük esnaf bitti oluyor =) büyük esnaf onlar kadar kazanamıyor . sanki kdv veriyor de eleman bir de kdv düşürecek. az değil bu ufak esnaf parçacıkları da
Sağında a-101 açıldı solunda Bim açıldı - çaprazında Şok market - bu ortada kaldı. Günde benim gibi 2-3 mahleli anca gidiyor bende bilerek gidiyorum garibandır bunların arasında ezilmesin bari faydamız olsun diye ama inan haketmiyorlar. Kabahat bizdeki halen iyi niyet düşünüyoruz her durumda mahalle esnafı hayır görsün istiyoruz ama düşünmemek gerekiyormuş. Kesinlikle dediğiniz gibi onlardanaz değiller