• 31-01-2009, 21:34:16
    #64
    ben hiç unutmadım kimseyi :S unutulmaz bence sevilen.sevdiğini insan unutamaz ki.
  • 31-01-2009, 22:24:03
    #65
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç unutmadım kimseyi :S unutulmaz bence sevilen.sevdiğini insan unutamaz ki.
    hani kızlar daha kolay unutuyordu.
  • 31-01-2009, 22:55:20
    #66
    6 yıllık beraber oldugum kişiden ayrıldım ertesi gün ben ne yapmısım dedim ama gidip barışmayı denemedim hırs oldu bende eger isterse o barıssın dedim kaldı öle şimdi arada karsıma çıkıyor hemn uzaklasıyorum ordan yoksa bana çok acı veriyor.ayrıldıktan sonra 3 kişi ile denedim suandada baska bir arkadasım var ama geçirilen zman unutulmuyor abi ne yaptım ne ettim yok hayat devam ediyor...keyfine bak kardeşim en iyisini bulucaz sonucta.
  • 31-01-2009, 23:13:18
    #67
    Üyeliği durduruldu
    bulursan banada haber ver
  • 31-01-2009, 23:23:24
    #68
    Kardeş unutmak yerine uzaklaşmayı dene unutmak kolay değildir sancılı bir döneme giriyorsun herşeye hazır ol kendine mukayet ol.
  • 31-01-2009, 23:43:34
    #69
    Psikiyatriye git ilaç kullanmaya başla yoksa kafayı yiyeceksin yakında

    ilaç tavsiyem paxil 20 mg
  • 01-02-2009, 00:15:48
    #70
    Üyeliği durduruldu
    bana unutamazsn demeyn.pskiytri ne dicekki bana.başka şeylerle uğraş onu yap bunu yap.ama herşeyi deniyorum.aklmdan çkmıor.

    ayrılma sebebim ise,benim tekme tokat dövdüğüm kaşını açtığım çocuğun msn i benimknde varmış.ama bu çocuk ,benimini annesini arkadaşının çocuğu.bunu baştan söylemeliydi.

    braz önce aradı.braz konuşmayalım brbirimizi özleynce bidha trtşmayıs dio.ya benim derdim tartışmak deilki.

    gelecekzaman abi bi ilaç sakinleştricimi?
  • 01-02-2009, 00:32:17
    #71
    Bence sevgi Dünya'daki en güzel duygulardan birisidir. Sevmek, sevilmek çok güzel duygulardır. Sevipte sevilmemek zordur ama içinde sevgi olduğu için insana o da vız gelir.

    Valla hocam herşeyi akışına bırakmak gerek, unutmak için bir çözüm yolu yoktur. Hafıza kaybı yaşarsan unutursun, yoksa sanmıyorum bir çözüm yolu olduğunu.
  • 01-02-2009, 00:33:45
    #72
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana unutamazsn demeyn.pskiytri ne dicekki bana.başka şeylerle uğraş onu yap bunu yap.ama herşeyi deniyorum.aklmdan çkmıor.
    ayrılma sebebim ise,benim tekme tokat dövdüğüm kaşını açtığım çocuğun msn i benimknde varmış.ama bu çocuk ,benimini annesini arkadaşının çocuğu.bunu baştan söylemeliydi.
    braz önce aradı.braz konuşmayalım brbirimizi özleynce bidha trtşmayıs dio.ya benim derdim tartışmak deilki.
    gelecekzaman abi bi ilaç sakinleştricimi?
    evet sakinleştirici