bana unutamazsn demeyn.pskiytri ne dicekki bana.başka şeylerle uğraş onu yap bunu yap.ama herşeyi deniyorum.aklmdan çkmıor.

ayrılma sebebim ise,benim tekme tokat dövdüğüm kaşını açtığım çocuğun msn i benimknde varmış.ama bu çocuk ,benimini annesini arkadaşının çocuğu.bunu baştan söylemeliydi.

braz önce aradı.braz konuşmayalım brbirimizi özleynce bidha trtşmayıs dio.ya benim derdim tartışmak deilki.

gelecekzaman abi bi ilaç sakinleştricimi?