Bence sevgi Dünya'daki en güzel duygulardan birisidir. Sevmek, sevilmek çok güzel duygulardır. Sevipte sevilmemek zordur ama içinde sevgi olduğu için insana o da vız gelir.
Valla hocam herşeyi akışına bırakmak gerek, unutmak için bir çözüm yolu yoktur. Hafıza kaybı yaşarsan unutursun, yoksa sanmıyorum bir çözüm yolu olduğunu.