6 yıllık beraber oldugum kişiden ayrıldım ertesi gün ben ne yapmısım dedim ama gidip barışmayı denemedim hırs oldu bende eger isterse o barıssın dedim kaldı öle şimdi arada karsıma çıkıyor hemn uzaklasıyorum ordan yoksa bana çok acı veriyor.ayrıldıktan sonra 3 kişi ile denedim suandada baska bir arkadasım var ama geçirilen zman unutulmuyor abi ne yaptım ne ettim yok hayat devam ediyor...keyfine bak kardeşim en iyisini bulucaz sonucta.