Bi kızı nasıl unutursunuz?
87
●5.595
- 31-01-2009, 21:34:16ben hiç unutmadım kimseyi :S unutulmaz bence sevilen.sevdiğini insan unutamaz ki.
- 31-01-2009, 22:24:03hani kızlar daha kolay unutuyordu.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2009, 22:55:206 yıllık beraber oldugum kişiden ayrıldım ertesi gün ben ne yapmısım dedim ama gidip barışmayı denemedim hırs oldu bende eger isterse o barıssın dedim kaldı öle şimdi arada karsıma çıkıyor hemn uzaklasıyorum ordan yoksa bana çok acı veriyor.ayrıldıktan sonra 3 kişi ile denedim suandada baska bir arkadasım var ama geçirilen zman unutulmuyor abi ne yaptım ne ettim yok hayat devam ediyor...keyfine bak kardeşim en iyisini bulucaz sonucta.
- 31-01-2009, 23:43:34Psikiyatriye git ilaç kullanmaya başla yoksa kafayı yiyeceksin yakında

ilaç tavsiyem paxil 20 mg - 01-02-2009, 00:15:48Üyeliği durduruldubana unutamazsn demeyn.pskiytri ne dicekki bana.başka şeylerle uğraş onu yap bunu yap.ama herşeyi deniyorum.aklmdan çkmıor.
ayrılma sebebim ise,benim tekme tokat dövdüğüm kaşını açtığım çocuğun msn i benimknde varmış.ama bu çocuk ,benimini annesini arkadaşının çocuğu.bunu baştan söylemeliydi.
braz önce aradı.braz konuşmayalım brbirimizi özleynce bidha trtşmayıs dio.ya benim derdim tartışmak deilki.
gelecekzaman abi bi ilaç sakinleştricimi? - 01-02-2009, 00:32:17Bence sevgi Dünya'daki en güzel duygulardan birisidir. Sevmek, sevilmek çok güzel duygulardır. Sevipte sevilmemek zordur ama içinde sevgi olduğu için insana o da vız gelir.
Valla hocam herşeyi akışına bırakmak gerek, unutmak için bir çözüm yolu yoktur. Hafıza kaybı yaşarsan unutursun, yoksa sanmıyorum bir çözüm yolu olduğunu.
- 01-02-2009, 00:33:45evet sakinleştiriciRebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
