Açık öğretimi Eskişehir'de okuyan varmı?
7
●938
- 06-01-2009, 03:47:47diplomanın her türlü yararı olur. üzerinde Açık Öğretim diye yazmıyor. ne okuduysan o yazıyor Anadolu Üniversitesi olarak.
bende muallakta kaldım. Eskişehir'e gidip derslere girsem mi diye. DarKSteaL 'in dediği gibiyse gerek yok. Murat yayınlarından bu senenin kitaplarını alıp çalışmaya başlamak lazım aslında
ama nerdee
- 06-01-2009, 03:50:27Üyeliği durdurulduBen evde çalışıyorum hergün bir ünite çalışıyorum şuanda 6. üniteler bitti vizelere daha 3 ay var ama ben 2 3 kere başa dönmeyi düşünüyorum önemli olan sistemli gitmek okul falan hikaye sindirerek çalışmak her zaman daha yararlı ve önemlidir.Eskişehirde okumak tamamen ailelerden uzaklaşma çabasıdır.
- 06-01-2009, 08:46:12sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDiplomanın yarı olur fakat işe başvururken üzerinde açıköğretim yazmıyor diye açıköğretim olduğunu gizliyemezsin eğer adam saf değilse anlar.DarKSteaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2009, 08:57:33ee anlasın nolcak ? Açıköğretim kötü bişey miwebrlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal bi üniv den farkı yok..
- 06-01-2009, 10:07:30Üyeliği durdurulduEskişehirde olmanın bir artısı yok. Harcayacağın ekstra paralara yazık
Çok kişi tanıyorum aöf eskişehirde okuyan hepside karı kız peşinde. Bende bir ay öncesine kadar ordaydım aöf okuyorum diye ama acıkcası bende biraz keyif için gitmiştim. Ama sağlık sorunlarım olduğu için geri döndüm. Kısacası hiç gerek yok.
- 06-01-2009, 12:00:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Haklısın.Cyraxus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık öğretime gitmesi kolay bitirmesi kolay değil ki işte bunu bir türlü anlayamıyorlar bitirmesi en zor olan şeylerden biridir aöf'e yata yata bitiririm diyerek girenleri direk iptal ediyor
ama nerdee