sınıflar cok kalabalık zaten gelen elemanların cogu hatun bulma derdınde..al bir murat yayınlarının kıtabını yada baska bırını otur kendın calış..Diplomanın tabıkı yararı var sonucta acıkogretım dıye bı ibare yok..