Konu
Açık öğretimi Eskişehir'de okuyan varmı?
06-01-2009, 02:36:39
#2
DarKSteaL
sınıflar cok kalabalık zaten gelen elemanların cogu hatun bulma derdınde..al bir murat yayınlarının kıtabını yada baska bırını otur kendın calış..Diplomanın tabıkı yararı var sonucta acıkogretım dıye bı ibare yok..