Ben evde çalışıyorum hergün bir ünite çalışıyorum şuanda 6. üniteler bitti vizelere daha 3 ay var ama ben 2 3 kere başa dönmeyi düşünüyorum önemli olan sistemli gitmek okul falan hikaye sindirerek çalışmak her zaman daha yararlı ve önemlidir.Eskişehirde okumak tamamen ailelerden uzaklaşma çabasıdır.