diplomanın her türlü yararı olur. üzerinde Açık Öğretim diye yazmıyor. ne okuduysan o yazıyor Anadolu Üniversitesi olarak.
bende muallakta kaldım. Eskişehir'e gidip derslere girsem mi diye. DarKSteaL 'in dediği gibiyse gerek yok. Murat yayınlarından bu senenin kitaplarını alıp çalışmaya başlamak lazım aslında

ama nerdee