diplomanın her türlü yararı olur. üzerinde Açık Öğretim diye yazmıyor. ne okuduysan o yazıyor Anadolu Üniversitesi olarak.
Diplomanın tabıkı yararı var sonucta acıkogretım dıye bı ibare yok..
Diplomanın yarı olur fakat işe başvururken üzerinde açıköğretim yazmıyor diye açıköğretim olduğunu gizliyemezsin eğer adam saf değilse anlar.