sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diplomanın her türlü yararı olur. üzerinde Açık Öğretim diye yazmıyor. ne okuduysan o yazıyor Anadolu Üniversitesi olarak.
DarKSteaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diplomanın tabıkı yararı var sonucta acıkogretım dıye bı ibare yok..
Diplomanın yarı olur fakat işe başvururken üzerinde açıköğretim yazmıyor diye açıköğretim olduğunu gizliyemezsin eğer adam saf değilse anlar.