Konu
Açık öğretimi Eskişehir'de okuyan varmı?
05-01-2009, 02:27:17
#1
MuratCem
Açık öğretimi Eskişehir'de okuyan varmı? Derslere girip çıkan varmı? Varsa bi yararı varmı? Varsa alınan diplomanın bi yararı olurmu?