Eskişehirde olmanın bir artısı yok. Harcayacağın ekstra paralara yazık

Çok kişi tanıyorum aöf eskişehirde okuyan hepside karı kız peşinde. Bende bir ay öncesine kadar ordaydım aöf okuyorum diye ama acıkcası bende biraz keyif için gitmiştim. Ama sağlık sorunlarım olduğu için geri döndüm. Kısacası hiç gerek yok.