ee anlasın nolcak ? Açıköğretim kötü bişey mi

normal bi üniv den farkı yok..
Haklısın.
Açık öğretime gitmesi kolay bitirmesi kolay değil ki işte bunu bir türlü anlayamıyorlar bitirmesi en zor olan şeylerden biridir aöf'e yata yata bitiririm diyerek girenleri direk iptal ediyor