webrlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diplomanın yarı olur fakat işe başvururken üzerinde açıköğretim yazmıyor diye açıköğretim olduğunu gizliyemezsin eğer adam saf değilse anlar.
ee anlasın nolcak ? Açıköğretim kötü bişey mi normal bi üniv den farkı yok..