Konu
Açık öğretimi Eskişehir'de okuyan varmı?
06-01-2009, 08:57:33
#6
Cyraxus
webrlis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diplomanın yarı olur fakat işe başvururken üzerinde açıköğretim yazmıyor diye açıköğretim olduğunu gizliyemezsin eğer adam saf değilse anlar.
ee anlasın nolcak ? Açıköğretim kötü bişey mi
normal bi üniv den farkı yok..