keremyagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bip in son r10+ artıları hk.
54
●2.419
- 25-07-2021, 01:37:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam yeni olduğunuz belli aramıza hoş geldiniz. r10+ bir mesaja verilen ödüldür diyebiliriz. Bu noktada kullanıp kullanamama gibi bir durum olmaz. Sadece konuyu açan kişi mesajları yazan kişilere r10+ verebilir. Yani "kullanmadığınız varsa atabilirsiniz" gibi terimler geçersizdir.
- 25-07-2021, 01:38:09Hoşbuldum hocam,evet hocam yeniyim ama r10+ hakkında bilgim var, şakasına öyle yazmıştımAlperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 01:39:14Üyeliği durdurulduHaa. Anladım hocam bu arada sanırım sizde hastalığa yakalandınız.keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 01:40:18Hahaha çok güldüm hocam ya Allah da sizi güldürsüntunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 01:41:35Üyeliği durdurulduHocam ben espriyi anlamadımclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 01:42:12Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAlperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeveccühünüz, teşekkür ederim sağ olun eksik olmayın, yardımım dokunduysa ne mutlu banalaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gideyimtunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gün WhatsApp'tan böyle bir mesaj gelirse şaşırmam.CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemek yerim aslında ama yerken de sayfayı yenilerim, ya da arka planda açık bırakırım bildirim sesi gelsin diyeserLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 01:43:48Üyeliği durdurulduHocam sizin buradaBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu



