• 25-07-2021, 01:37:09
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmadığınız r10+ varsa alabilirim hocam
    Hocam yeni olduğunuz belli aramıza hoş geldiniz. r10+ bir mesaja verilen ödüldür diyebiliriz. Bu noktada kullanıp kullanamama gibi bir durum olmaz. Sadece konuyu açan kişi mesajları yazan kişilere r10+ verebilir. Yani "kullanmadığınız varsa atabilirsiniz" gibi terimler geçersizdir.
  • 25-07-2021, 01:38:09
    #20
    Python Coder
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni olduğunuz belli aramıza hoş geldiniz. r10+ bir mesaja verilen ödüldür diyebiliriz. Bu noktada kullanıp kullanamama gibi bir durum olmaz. Sadece konuyu açan kişi mesajları yazan kişilere r10+ verebilir. Yani "kullanmadığınız varsa atabilirsiniz" gibi terimler geçersizdir.
    Hoşbuldum hocam,evet hocam yeniyim ama r10+ hakkında bilgim var, şakasına öyle yazmıştım
  • 25-07-2021, 01:39:14
    #21
    uyumuyor yemiyor içmiyor :/
  • 25-07-2021, 01:39:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşbuldum hocam,evet hocam yeniyim ama r10+ hakkında bilgim var, şakasına öyle yazmıştım
    Haa. Anladım hocam bu arada sanırım sizde hastalığa yakalandınız.
  • 25-07-2021, 01:39:44
    #23
    Her gece yapalım bunu!!

    R10+ Party
  • 25-07-2021, 01:40:18
    #24
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Harfli çağırmayın gece gece
    Hahaha çok güldüm hocam ya Allah da sizi güldürsün
  • 25-07-2021, 01:41:35
    #25
    Üyeliği durduruldu
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha çok güldüm hocam ya Allah da sizi güldürsün
    Hocam ben espriyi anlamadım
  • 25-07-2021, 01:42:12
    #26
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayran değilim ama idol.
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayrına bana da 2 tane r10+ verirseniz 100 yaparız @Bip;hocam güzel insandır az bile ona
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayranı değilim ancak forumda saygı duyduğum kişi diyelim.
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de saygı duyuyorum kendisine, herkese elinden geldiğince yardım ediyor esirgemiyor
    Teveccühünüz, teşekkür ederim sağ olun eksik olmayın, yardımım dokunduysa ne mutlu bana

    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Harfli çağırmayın gece gece
    Gideyim

    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10+ zinciri kuruyoruz. Bu mesajı 10 kişiye gönder, sabah uyandığında çok istediğin bir şey gerçekleşmiş olacak. Ama eğer inanmazsan felaketler seni bulacak.
    Bir gün WhatsApp'tan böyle bir mesaj gelirse şaşırmam.

    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyumuyor yemiyor içmiyor :/
    Yemek yerim aslında ama yerken de sayfayı yenilerim, ya da arka planda açık bırakırım bildirim sesi gelsin diye
  • 25-07-2021, 01:43:48
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran görüntüsü alıyordum geldim geldim

    @Alperennn; o liste biraz gecikmeli güncelleniyor, kaçırmışsınız, önceden bilseydim ona göre ayarlardık

    Hocam sizin burada

    Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu