keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmadığınız r10+ varsa alabilirim hocam
Hocam yeni olduğunuz belli aramıza hoş geldiniz. r10+ bir mesaja verilen ödüldür diyebiliriz. Bu noktada kullanıp kullanamama gibi bir durum olmaz. Sadece konuyu açan kişi mesajları yazan kişilere r10+ verebilir. Yani "kullanmadığınız varsa atabilirsiniz" gibi terimler geçersizdir.