Hocam yeni olduğunuz belli aramıza hoş geldiniz. r10+ bir mesaja verilen ödüldür diyebiliriz. Bu noktada kullanıp kullanamama gibi bir durum olmaz. Sadece konuyu açan kişi mesajları yazan kişilere r10+ verebilir. Yani "kullanmadığınız varsa atabilirsiniz" gibi terimler geçersizdir.
Hoşbuldum hocam,evet hocam yeniyim ama r10+ hakkında bilgim var, şakasına öyle yazmıştım