• 25-07-2021, 01:45:11
    #28
    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin burada

    Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu
    R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
  • 25-07-2021, 01:45:32
    #29
    Ellerine parmaklarına sağlık gönlü güzel hocam


    Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yalnızca 1 tane verebiliyorum. 2 olmuyor.
  • 25-07-2021, 01:47:51
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
    haha istanbulda değilim hocam. Yazdığım mesaj şakasınaydı espri anlamında. Sizi görmüşken aklıma bir şey geldi.
    Kendime bir satın alınacaklar listesi yapardım listeye aracılık hizmeti de eklendi.
  • 25-07-2021, 01:51:56
    #31
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran görüntüsü alıyordum geldim geldim

    @Alperennn; o liste biraz gecikmeli güncelleniyor, kaçırmışsınız, önceden bilseydim ona göre ayarlardık


    Yaktım bi cigara
  • 25-07-2021, 01:53:22
    #32
    Bana da bana da 🤣🤣
  • 25-07-2021, 01:54:20
    #33
    Üyeliği durduruldu
    acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yaktım bi cigara
    Cuğara mı demek istediniz.
  • 25-07-2021, 01:59:32
    #34
    Bende alırım bir tane arkadaşlar.... Candır! 😂😴
  • 25-07-2021, 02:11:15
    #35
    R10+ var dediler geldik, bize yok sanırım.
  • 25-07-2021, 02:42:19
    #36
    yanlış anlamayın dilenci değilim ama varsa 1 adet bende alayım