R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
haha istanbulda değilim hocam. Yazdığım mesaj şakasınaydı espri anlamında. Sizi görmüşken aklıma bir şey geldi.
Kendime bir satın alınacaklar listesi yapardım listeye aracılık hizmeti de eklendi.