Konu
Bip in son r10+ artıları hk.
25-07-2021, 01:45:11
#28
Bip
Alperennn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam sizin burada
Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu
R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli