Alperennn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin burada

Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu
R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli