• 25-07-2021, 11:47:36
    #46
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; kullanıcı adındaki renk değişmiş
    Ellerine sağlık.
  • 25-07-2021, 12:01:56
    #47
    Hayırlı olsun.
  • 25-07-2021, 12:25:31
    #48
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip; kullanıcı adındaki renk değişmiş
    @Bip; Hayırlı olsun.
  • 25-07-2021, 13:11:48
    #49
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
    İstanbul'un neresinde kaçak çay içiyoruz 😅
    Yeni rütbe hayırlı olsun 🌼
  • 25-07-2021, 13:13:20
    #50
    Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'un neresinde kaçak çay içiyoruz 😅
    Yeni rütbe hayırlı olsun 🌼
    Teşekkürler

    Ben İstanbul'da değilim artık ama Fatih'te kaçak çay çok
  • 25-07-2021, 13:17:07
    #51
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler

    Ben İstanbul'da değilim artık ama Fatih'te kaçak çay çok
    İstanbul/fatih buluşması yaparsak katılım sağlarsınız ama
  • 25-07-2021, 13:27:56
    #52
    Kurumsal Üye
    @Bip; adamdır 🙂
  • 25-07-2021, 21:36:48
    #53
    +8 clever
  • 25-07-2021, 23:57:02
    #54
    Birisi r10+ mı dedi