Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'un neresinde kaçak çay içiyoruz 😅
Yeni rütbe hayırlı olsun 🌼
Teşekkürler

Ben İstanbul'da değilim artık ama Fatih'te kaçak çay çok