Konu
Bip in son r10+ artıları hk.
25-07-2021, 13:11:48
#49
Cihan_Tavli
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
İstanbul'un neresinde kaçak çay içiyoruz 😅
Yeni rütbe hayırlı olsun 🌼