Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10+ atamadım konu sahibi olmadığım için ama like attım, kaçak çay içen varsa çay da ısmarlarız, demli demli
İstanbul'un neresinde kaçak çay içiyoruz 😅
Yeni rütbe hayırlı olsun 🌼