• 25-07-2021, 06:57:13
    #37
    Bende 93’mus 😀

    sagol)
  • 25-07-2021, 10:18:48
    #38
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Harfli çağırmayın gece gece
    Avatar değişse bile yorumdan anlıyorum.
  • 25-07-2021, 10:48:51
    #39
    r10+ zinciri kurulmuş bende varım
  • 25-07-2021, 10:51:51
    #40
    KOZBA.NET
    Bende bu ortadaki ile soldaki ne diyordum, ben hep sağdaki artıyor
  • 25-07-2021, 11:11:04
    #41
    Tec
    Üyeliği durduruldu
  • 25-07-2021, 11:14:38
    #42
    Administrator
    @Bip; kullanıcı adındaki renk değişmiş
  • 25-07-2021, 11:16:38
    #43
    coşkun çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    #r10etiket0# kullanıcı adındaki renk değişmiş
  • 25-07-2021, 11:26:43
    #44
    @Bip; ten hızlısı bir tek arabada var
  • 25-07-2021, 11:42:21
    #45
    Hayırlı olsun.