keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşbuldum hocam,evet hocam yeniyim ama r10+ hakkında bilgim var, şakasına öyle yazmıştım
Haa. Anladım hocam bu arada sanırım sizde hastalığa yakalandınız.