Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran görüntüsü alıyordum geldim geldim

@Alperennn; o liste biraz gecikmeli güncelleniyor, kaçırmışsınız, önceden bilseydim ona göre ayarlardık

Hocam sizin burada

Herkese bendene çay daha doğrusu r10+ demeniz gerekiyordu