Hayrına bana da 2 tane r10+ verirseniz 100 yaparız
@Bip;hocam güzel insandır az bile ona
Hayranı değilim ancak forumda saygı duyduğum kişi diyelim.
Ben de saygı duyuyorum kendisine, herkese elinden geldiğince yardım ediyor esirgemiyor
Teveccühünüz, teşekkür ederim sağ olun eksik olmayın, yardımım dokunduysa ne mutlu bana
3 Harfli çağırmayın gece gece
Gideyim
R10+ zinciri kuruyoruz. Bu mesajı 10 kişiye gönder, sabah uyandığında çok istediğin bir şey gerçekleşmiş olacak. Ama eğer inanmazsan felaketler seni bulacak.
Bir gün WhatsApp'tan böyle bir mesaj gelirse şaşırmam.
uyumuyor yemiyor içmiyor :/
Yemek yerim aslında ama yerken de sayfayı yenilerim, ya da arka planda açık bırakırım bildirim sesi gelsin diye