• 22-06-2021, 16:08:48
    #19
  • 22-06-2021, 16:14:51
    #20
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nankörler sizi, Şanlı Ülkem hiç olmadığı kadar zengin ve özgürlükçü bir ülke.

    Daha dün 7 avaraj almadık mı avrupa da. Şükredin halinize.

    İroni mi?
  • 22-06-2021, 16:18:06
    #21
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İroni mi?
    Elbette, böyle bir cümleye inanan olur mu ya !
  • 22-06-2021, 16:24:35
    #22
    Hocam benim taktik:
    https://play.google.com/store/apps/d...et_karsilastir
    https://apps.apple.com/tr/app/id1561518706

    Gidip markete bakıyorum pahalıysa almıyorum gidip diğer marketten alıyorum kendimce ufakta olsa kar etmeye çalışıyorum
  • 22-06-2021, 16:30:51
    #23
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette, böyle bir cümleye inanan olur mu ya !
    Bırak inanmayı gerçekten yazanlar bile var Böyle bir ortamda ironi sakıncalı hocam
  • 22-06-2021, 16:33:52
    #24
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak inanmayı gerçekten yazanlar bile var Böyle bir ortamda ironi sakıncalı hocam
    Haklısın, ironi yapıp ban yediğim de oldu.

    2 çocuğum var bırak eşimi 2 yaşındaki oğlumla markete girince 25 tl tutuyor, dondurma, çikolata v.b.

    Biz babalar için çok zor dönemden geçiyoruz.
  • 22-06-2021, 17:17:58
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiyede en kalitesiz ve ucuz ürünlerin bulunduğu 3 tane mağaza zinciri varya. Onlarda bile haftalık alışverişler 200 300 liraları buluyor. Hem bu kadar para veriyoruz, hemde en kalitesiz ürünleri alıyoruz, tüketiyoruz.

    En basitinden günde 2 ekmek tüketsen 3₺ sırf ekmeğe gidiyor. 1 koli yumurta 23₺ olmuş. 1 kg peynir alsan 30 lira. 1 kg zeytin 30 lira. 1lt yağ 10 15 liradan fazla sanırım. 3 4 tane bişe saydım 100 lirayı bulduk. Varın siz düşünün.

    Bu kalitesiz ürünleri tüketen nesil, 40 yaşını aşınca hangi sağlık sorunları ile uğraşacak oda bilinmez.
  • 22-06-2021, 21:14:42
    #26
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede en kalitesiz ve ucuz ürünlerin bulunduğu 3 tane mağaza zinciri varya. Onlarda bile haftalık alışverişler 200 300 liraları buluyor. Hem bu kadar para veriyoruz, hemde en kalitesiz ürünleri alıyoruz, tüketiyoruz.

    En basitinden günde 2 ekmek tüketsen 3₺ sırf ekmeğe gidiyor. 1 koli yumurta 23₺ olmuş. 1 kg peynir alsan 30 lira. 1 kg zeytin 30 lira. 1lt yağ 10 15 liradan fazla sanırım. 3 4 tane bişe saydım 100 lirayı bulduk. Varın siz düşünün.

    Bu kalitesiz ürünleri tüketen nesil, 40 yaşını aşınca hangi sağlık sorunları ile uğraşacak oda bilinmez.
    1kg peyniri 30'a bulursanız ya peynir değildir yada 2010 yılındayızdır hocam 😂 Ezineler 50den başlıyordu en son
  • 22-06-2021, 21:17:54
    #27
    demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1kg peyniri 30'a bulursanız ya peynir değildir yada 2010 yılındayızdır hocam 😂 Ezineler 50den başlıyordu en son
    Hocam bende onu diyorum hocam, o kalitesiz market zincirlerinden 30 liraya peynir alıyoruz. Sütün kilosu belli, süt yeminin ederi belli. O yenenin peynir olmadığını alanda biliyor ama yapacak bişeyi yok. Alım gücü yok çare yok...