• 22-06-2021, 14:21:18
    #1
    Markete girip 100 TL altında para harcamayan var mı merak ediyorum. Ondan bundan kısarak ben 50 TL'ye kadar düşürebiliyorum. Taktik varsa söyleyin lütfen.
  • 22-06-2021, 14:23:25
    #2
    Merhabalar,

    Süper bir taktik biliyorum markete gitmiyorsun, dışarıdan bir taş kırıyorsun getiriyorsun ıstımıyorsun bile kemirmeye başlıyorsun.
    Şaka bir yana gerçekten haklısınız hocam eğer varsa bi taktik bende alırım.
  • 22-06-2021, 14:23:59
    #3
    Hocam nasıl kısarım değil de nasıl daha fazla kazanabilirim diye düşünürseniz daha sağlıklı olur. Yani markete 50₺ ile girmek değil 100₺ ile girmeye çalışın bence zira fiyatlar yüksek kazançlar düşük, burada kısmak hiç bir işe yaramıyor.
  • 22-06-2021, 14:24:59
    #4
    Getir kampanyaları kovalıyorum. Kendimi 5-6 yıl öncesinde hissettiriyor
    4 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2021, 14:26:29
    #5
    2 haftada bir gidiyorum. En son alışveriş 685 tl tutmuş.
  • 22-06-2021, 14:27:32
    #6
    SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl kısarım değil de nasıl daha fazla kazanabilirim diye düşünürseniz daha sağlıklı olur. Yani markete 50₺ ile girmek değil 100₺ ile girmeye çalışın bence zira fiyatlar yüksek kazançlar düşük, burada kısmak hiç bir işe yaramıyor.
    Hocam bu Türkiye'de yaşayan emekli kafa yapısı değil mi? Emekliler emekliye ayrılmak yerine gençleri işinden ediyor. İşsizlikteki kaosun sebeplerinden sadece biri.
  • 22-06-2021, 14:33:30
    #7
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu Türkiye'de yaşayan emekli kafa yapısı değil mi? Emekliler emekliye ayrılmak yerine gençleri işinden ediyor. İşsizlikteki kaosun sebeplerinden sadece biri.
    Hocam o konuya hiç girmeyelim. Onlara sorarsak biz o kadar varlık içinde yaşıyoruz ki her türlü halimize şükretmemiz gerekiyor. Instagram'da TıkTok'da yayılan dayıların videolarını izlemişsinizdir. Daha geçen gün çevremde biri "Fatih İstanbul'u fethetti ama ne bir arabası, ne bir telefonu, ne interneti ne şusu busu hiç bir şeyi yoktu, şimdi bin arabaya git istediğin yere. Fatihin çadırında yakacak bir lambası bile yoktu..." falan filan diye konuşuyordu. Yorumsuz...
  • 22-06-2021, 14:35:09
    #8
    Hocam ben markete gittiğimde 25 tl tutuyor, kameranın görmediği kısımdan alınca fiyat düşüyor.
  • 22-06-2021, 14:40:03
    #9
    Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben markete gittiğimde 25 tl tutuyor, kameranın görmediği kısımdan alınca fiyat düşüyor.
    Ya da barkod okuyucu sistemini hacklemek lazım, fiyatı ikiye bölmek lazım